אירועים, כללי, תחרויות בארץ ובעולם

עשינו את זה! ליעד זכה במקום ה-3 באליפות העולם בקנדמה!



עשינו את זה!

ליעד קוטלרקר זכה במקום ה-3 באליפות העולם!


לפני כחודש יצאנו משלחת של כ-10 שחקנים לייצג את ישראל באליפות העולם בקנדמה אשר מתרחשת בעיר האצ’וקאיצ’י, יפן.

האליפות מתקיימת בשנה הרביעית ברציפות ומושכת אליה שחקני קנדמה מ-30 מדינות שונות! לאחר יום של מאמץ ומתח גדול קיבלנו את הבשורה – ליעד בגמר.

היה לנו חלום – להטיס את ליעד (בן 15 מאשדוד) לאליפות העולם בקנדמה.

על מנת להשיג מטרה זו הקמנו פרויקט גיוס המונים ב”הדסטארט” למימון טיסתו של ליעד וכבר בתוך פחות מחודש הצלחנו להגיע ליעד בעזרת תמיכה מקומית ובעיקר מקהילת הקנדמה הבינלאומית שתמכה ועזרה לנו להביא את ליעד ליפן.

ליעד ,בן 15 מאשדוד ,הצליח להתברג לטופ 24 השחקנים הטובים בעולם. באותו רגע מבחינתנו המטרה הושגה. אבל ליעד ,שהרגיש את החום ואהבה מהקהל היפני המקומי – הגיע ליום הגמר מוכן ודרוך.

ב3 הדקות שהוא התחרה על הבמה הוא דאג להשאיר רושם יוצא דופן על הקהל המקומי ,היה מהיר ,מדויק ומחושב. לקול התרועות מהקהל המקומי – ליעד הצליח להיות הראשון בעולם שעבר את מחסום ה1000 נקודות. הוא סלל את דרכו למקום השלישי בעולם! לישראל יש נציג על הפודיום – מרגש!

ליעד ירד מהבמה לקול מחיאות כפיים סוערות ועשרות צלמים וכתבים שמסתערים לכיוונו!

 





צפו עכשיו בגמר של ליעד על הבמה! 3 דק’ של טירוף מוחלט.





קשה לנו להעביר לכם את החוויה העוצמתית שעברנו. אולם מלא באלפי צופים וכולם מריעים לישראל ובעיקר לילד אחד בן 15 מאשדוד, ליעד. בקהל תוכלו למצוא מגוון של שחקנים וצופים מכל העולם – מארה”ב ,גרמניה ,רוסיה ,אנגליה ,רומניה ,הולנד ואפילו פרו: כולם מריעים בעוצמה לליעד ,שחקן הקנדמה הישראלי שעשה את הבלתי יאומן!





המשלחת שלנו לאליפות העולם בקנדמה 2017 !





צפו עכשיו במסע שלנו ליפן משנה שעברה! אליפות העולם בקנדמה לשנת 2016